פטריות ברגליים

פטריות ברגלים הן חלק ממחלה נפוצה המכונה בשם פטרת כף הרגל או פטרת הציפורניים.
מדובר בזיהום פטרייתי הנגרם כתוצאה ממגוון סיבות שונות. רוב הסובלים מפטריות ברגלים חשים אי נוחות קשה המתבטאת בגרד חמור שהולך ומחמיר ככל שמצב הזיהום מתפתח, מסדקים ושברים במבנה הציפורן, מציפורניים "שחורות" או "צהובות", קילופי עור ובעיקר ממראה שאינו אסתטי.

מהי בעצם פטרת הרגל?

מחפשים אשמים לגרד הנוראי באצבעות כף הרגל שלכם?
למראה הציפורניים הסדוק ולאי הנוחות התמידית?

אם כך נגלה לכם כי האשמים הראשיים הוא הדרמטופיטים.
אלו הן פטריות המתמקמות באזורים מסויימים בגוף בשל ריבוי הקרטין (חלבון) המצוי בו.
הדרמטופיטים אינן מניחות לעור להתפתח באופן בריא אלא מתיישבות באזורים בו הוא חשוף ללחות ולרטיבות ומעכלות את הרקמות הקשיחות בהם הקרטין.
הקושי להיפטר מהן בהמשך נובע גם מהמיקום הייחודי שלהן, בין אצבעות הרגל, בקרקפת הראש או במפשעות, אזורים שבאופן טבעי הם לחים יותר וקשה לשמור עליהם יבשים לחלוטין.

הסיבות להתפרצותה של מחלת פטרת כף הרגל

כאמור, להתפרצותן של פטריות ברגליים ישנן מגוון סיבות, חלקן ידועות וחלקן עלומות יותר.
הנחת היסוד היא כי פטריה בכף הרגל מדבקת מכאן שאי שמירה על אסתטיקה והיגיינה היא קרוב לוודאי הסיבה מספר אחת להידבקות במחלה.
לכן המעוניינים להימנע מהידבקות חייבים להתרחק מגורמי סיכון כגון מקלחות משותפות, נעילת נעליים שאינן שלהם, שימוש במגבות או גרביים של אחר וכדומה.

סיבות נוספות להתפרצות של פטריות ברגליים הן גנטיקה, אזורי לחות או שימוש יתר במים וייבוש לוקה, מחלות מורכבות הגורמות לירידה באפקטיביות מערכת החיסון ומכאן התפרצות של הפטרת, חוסר היגיינה, היחלשות כללית של מערכת החיסון מסיבות שונות, פטריות המצויות במערכת העיכול ופוגעות בהמשך גם ברגלים ובציפורניים, פטריית הקנדידה הגורמת לתופעות כגון פטריות ברגליים וכדומה, הזעת יתר המשמשת כר לח להתפרצות הפטריות ברגליים ועוד..

דרכי טיפול כיום

ישנם מספר דרכים להיפטר מן הפטרייה. דרכים אלטרנטיביות כגון שימוש בחומץ בטפטוף, או דרכים קונבנציונליות כגון שימוש במשחות וכדורים לבליעה שאמורים לווסת את הפטרייה ולאזן אותה.
הטיפול האינטנסיבי ובעל שיעורי ההצלחה הגדולים ביותר מבין כולם הוא הטיפול בלייזר המטפל בשורש הבעיה וברוב המקרים מחסל את פטריות הרגל לחלוטין.

קליניקה כרמל, מחסלים את הפטרת בלייזר אנו ברשת מרפאות קליניקה כרמל מתמחים בטיפול בבעיית פטרת הציפורן, כף הרגל והיד. אנו נמנעים משימוש בכדורים או תכשירים אחרים שיעילותם מוטלת בפסק ומחסלים את הבעיה המורכבת והמעיקה בעזרת טיפול לייזר חדשני וייחודי המתבצע בפיקוח מומחה לפטרת הציפורניים.

במרפאתנו טופלו בהצלחה לאורך השנים אלפי אנשים שסבלו מפטריות ברגליים, בציפורניים וביד וכיום נהנים משחרור אמיתי מן הסבל.
אל תניחו לפטרת להתפשט, להסתבך ולהדביק אחרים, צרו עמנו קשר ונשמח לסייע לכם להיפטר ממנה בהקדם האפשרי.
לסקירה מלאה על פטרת הציפורניים קראו עוד >

אם חיפשתם בגוגל – פטריה בכף הרגל – הגעתם למקום הנכון כי בקליניקה כרמל הטיפול בפטרת הציפורן נעשה בשיטה בלעדית ובפיקוח מומחה לפטרת הציפורניים והשיעור לחיסול פטרת ציפורניים בלייזר הינו גבוה ומוכח שנים!

לפרטים ומידע נוסף השאירו פרטיכם ונציג יחזור אליכם בהקדם!