הצהרת נגישות

מבוא

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר ולאפשר חווית גלישה טובה יותר. אנו שואפים להבטיח כי השירותים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות על מנת להקל את השימוש בשירותינו עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה ע"י תוסף וורדפרס שקיים בעוד מאות אלפי אתרים, לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף. הגלישה במצב נגישות מתאים לכל סוגי הדפדפנים ומערכות ההפעלה.

מה בתפריט?

– מתן אפשרות לניווט ע"י מקלדת.

– התאמת אתר עבור טכנולוגיות מסייעות NVDA.

–  הגדלת פונט האתר ל-4 גדלים שונים.

– עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים

– שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה.

– שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר.

– התאמת אתר לעיוורי צבעים.

– שינוי הפונט לקריא יותר.

– הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן.

– הגדלת התצוגה לכ-200%.

– הדגשת קישורים באתר.

– הדגשת כותרות באתר.

– הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות.

– הצהרת נגישות

– שליחת משוב נגישות.

 

הבהרה

חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים . אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה לרבות אנשים עם מוגבלויות .

 

 

הסדרי נגישות בחברה:

  1. חניות ודרכי גישה – הסניפים שלנו נמצאים במתחמים שבהם יש חניות נכים והסדרי נגישות. בערים שונות מיקום חניות נכים תלוי ברשות העירונית. לכל הסניפים גישה נגישה (למעט קריות).
  2. גישה למעליות – לכל הסניפים (למעט קריות) ישנה גישה נוחה להגעה לקליניקה באמצעות מעליות. ישנם סניפים בודדים (חיפה וכרמיאל) אשר נמצאים הישר בקומת הכניסה והגישה לקליניקה הינה כניסה מהרחוב.
  3.  כניסות ומעברים – לכל הסניפים כניסה ומעברים נגישים עבור כיסא גלגלים ומעברים פתוחים לעיוורים ולבעלי לקויות ראיה.
  4. ריהוט נגיש – כל דלפקי המזכירות וכל חדרי הייעוצים מותאמים למתן שירות לאנשים עם מוגבלות ומלווים.
  5. שילוט והכוונה – בכל סניף ישנו שילוט של הקליניקה, שילוט בולט המותאם גם ללקויי ראייה, ניתן לקבל הכוונה גם בעזרת מענה טלפוני במוקד הארצי.
  6. אתר אינטרנט נגיש רמה AA.
  7. מנהלי ועובדי החברה הונחו למתן שירות נגיש וישמחו לסייע ולתמוך בכל פניה או בקשה.

חברת א.א קליניקות כרמל בע"מ עושה מאמצים רבים ופועלת רבות על מנת להנגיש את שרותיה, על מנת לתת לאנשים עם מוגבלות חווית שרות זהה ושוויונית לכלל לקוחותיה .

 

יצירת קשר ומשוב

אנו מקדמים בברכה משוב מהמשתמשים שלנו. אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בבעיה מיוחדת בנושא הנגישות, ו/או יש לכם מידע חיוני לשיפור הנגישות באתר, נשמח לקבלת משוב באמצעות מילוי טופס יצירת קשר שלנו ו/או באחת מהדרכים הבאות:

 

בטלפון: 9600* שלוחה 0

בפקס: 153-48100001

במייל: pateret.x@gmail.com

 

הדף הנ"ל עודכן ביום 27/05/20.